Sky Quatro light 160

QUATRO LIGHT 160 je stabilný a spoľahlivý záchranný systém, ktorý má vo svojej DNA skúsenosti a úplne originálne riešenia.

Dostupnosť: Na objednávku

Výrobca: Sky Paragliders

Kód produktu: Sky Quatro light 160

Štítky:  Zálozný padák

  • 619 €

Obľúbený produkt

Porovnať produkt

Preto sme najskôr vyvinuli tkaninu, aby sme potom mohli vyvinúť jedinečný produkt. Museli sme prísť s novým spôsobom tkania a nájsť technológie pre nové povrchové úpravy tkaniny. Pri vlastnej konštrukcii sme využili tridsaťročné skúsenosti s dizajnom záchranných systémov a najmodernejšej technológie výroby - šnúry striháme s vysokou presnosťou na deliacom automate a samotné panely režeme na laserových cutteroch. A nakoniec sa toho ujali šikovné ruky našich krajčírok ktoré s nami vyrábajú krídla a záchrannú techniku ​​už pekne veľa rokov a priniesli sme QUATRO LIGHT 160.

QUATRO LIGHT 160 je ľahký, stabilný, spoľahlivý záchranný systém, ktorý má vo svojej DNA skúsenosť, inovácie a úplne originálne riešenie. Záložný systém poslúži najmä motorárom, ale aj tandemárom alebo pilotom pre ktorých už tradičných 130kg nestačí.

Prečo majú piloti QUATRO Light 160 radi?

  • QUATRO LIGHT 160 je veľmi ľahké (váži iba 1,7kg). A pretože je ľahké, je tiež menšie, rýchlejšie sa otvára a jednoduchšie sa balí do kontajnera.
  • Rýchlo sa otvára a to je fajn pretože keď sa niečo deje treba to riešiť rýchlo.
  • QUATRO LIGHT 160 má nízke opadanie 5,35 m/s (pri maximálnom zaťažení).
  • Konštrukcia systému QUATRO LIGHT 160 pracuje s rohovými stabilizačnými prieduchmi ktoré zvyšujú stabilitu aj vo veľmi turbulentnom prostredí.
  • Pretože QUATRO LIGHT 160 je bezprostredne po otvorení stabilný, a to pilot ocení, pokiaľ už musel záložák použiť kúsok nad zemou.
  • Veľmi jednoduchá výmena voľného konca typu OKO za voľné konce typu V.

Hlavné rysy:

  • Záložný padák je po obvode vyviazaný na ľahkých dyneemových šnúrach vyvinutých špeciálne pre záchranné systémy. Polyamidové stredové šnúry majú zase schopnosť ľahko pohlcovať nárazy. Otváranie je preto aj pri vyšších rýchlostiach plynulé a zvyšuje pasívnu bezpečnosť, pretože dynamické nárazy neabsorbuje pilotovo telo ale šnúry.
  • Šnúry sú k záložnému padáku vyviazané cez tradičné pútka - nie sú všívané do lemu panelov. V prípade že je treba na cestách vymeniť šnúru, nie je potrebné hľadať dielňu, ale stačí šnúru odviazať a vyviazať novú. Je to rýchle, jednoduché a nie je priestor pre chybu.
  • Panely sú strihané na laserových cutteroch - zvyšuje to presnosť celého tvaru, ale taktiež zatavuje okraje a zvyšuje tak životnosť.
  • Kontajner má štyri označené chlopne. Balenie je veľmi jednoduché a pohodlné.
  • Kontajner je pripravený tak, aby sa šnúry balili do slučiek priamo na chlopňu. Otváranie je tak rýchlejšie a kontrola šnúr je jednoduchá a rýchla.
  • QUATRO LIGHT 160 používa preverený voľný koniec z Dyneemy.

 

Technické parametre 160
Plocha (m2) 40
Max. zaťaženie (kg)* 160
Min. zaťaženie (kg) 106
Opadanie (m/s) 5,35
Objem (l) 5,3
Dľžka stredovej šnúry (mm) 6520
Váha záložného padáku 1,7 kg
Certifikácia EN 12491 / LTF
  • Tkanina vrchlíka: Nylon 6.6 / 22 dTEX
  • Šnúry:  Dyneema / Lanex PAD
  • Voľný koniec: Dyneema line 5mm

Málokedy začína vývoj tým, že by sme museli vyvíjať tkaninu. Tu to bolo iné. Aby bolo možné posunúť hranice, museli sme vyvinúť špeciálnu tkaninu a špecifickú povrchovú úpravu tkaniny. Tkáme vo vlastnej tkáčovni a zvládneme si ustrážiť hustotu tkania, kvalitu a rovnako všetky kroky zušľachťovania tkaniny.

A zvyšok bol už jednoduchší. Využili sme všetko čo sme sa naučili, využili naše stroje a technológie a spoľahli sa na zlaté ruky našich krajčírok pre ktoré boli strojovo nastrihané panely radosť zošívať. Pri vývoji myslíme aj na to, že bude potrebné aby si piloti prípadne záložný padák zabalili sami. Máme systém baliacich pútok navrhnutých tak, aby sa panely skladali takmer identicky s klasickým okrúhlym záložným systémom. Ak si viete zabaliť okrúhly záložák, zvládnete aj naše QUATRO LIGHT 160. Povrchová úprava tkaniny pamätá aj na ťažkosti so skĺzavaním vrstiev - povrch je hladký, ale nie je klzký a to pilot ocení keď potrebuje záložák zabaliť v teréne a nie v pohodlí telocvične alebo dielne.